سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی

نظر

دیوار و سقف کناف در بازسازی و نوسازی ساختمان در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا با طرح های بسیار متنوع خود زیبایی بی نظیری را به ساختمان می دهد. بازسازی و نوسازی ساختمان در چند سال اخیر دچار تحولات بسیار زیادی شده است و با طرح های متنوعی که در انواع مختلف سازه ها در بازسازی و نحوه ی اجرای آن ها وجود دارد می تواند نیاز ها و خاستگاه اکثر افراد جامعه را برطرف کند. اما دیوار و سقف کناف چیست؟ و چگونه در بازسازی ساختمان به اجرا در آورده می شود. در اکثر ساختمان های نوساز که در چند سال اخیر بازسازی و ساخته شده اند این نوع دیوار و یا سقف به کار رفته شده است و به طور حتم شما نیز این نوع دیوار و یا سقف های کناف دار را دیده اید. دیوار و سقف کناف در بازسازی به نوعی از پروفیل فلزی گفته می شود و حالت ارتجاعی دارد و به شکل های مختلفی تبدیل می شود و با فلزی که چارچوب آن را تشکیل داده به راحتی قابل تغییر است.این نوع دیوار در بازسازی محبوبیت بسیار زیادی دار و با توجه راحتی نصب آن و زیبایی که به نمای داخلی ساختمان می دهد بسیار پر کاربرد است. این نوع پوشش باعث ایجاد فاصله میان دیوار و مصالح می شود و برای قرار دادن عایق های صدا و حرارت بسیار اهمیت دارد. این فاصله که میان پروفیل و دیوار کناف دار ایجاد می شود می تواند برای قرار دادن لامپ های تزئینی مناسب باشد. . برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه های بازسازی دیوار و سقف کناف با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را راجع بازسازی و نوسازی ساختمان خود بگیرید.


هزینه دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی

 

برای بازسازی هر متر مربع دیوار و یا سقف کناف کاری شده نسبت به میزان کیفیت آن قیمت ها متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه نوع مصالح خوب و با کیفیت ارزش بیشتری دارد و می تواند برای مدت طولانی هیچ گونه آسیبی را به ساختمان وارد نکند و تیم بازسازی ساختمان کارویس استفاده از این نوع کناف های با کیفیت را بیشتر توصیه می کند. بازه قیمتی برا بازسازی دیوار و سقف کناف کاری شده حدودا از متری 50?000 تومان تا متری 150?000 تومان است که این حدود قیمت برای تهیه و اجرا این نوع پوشش است. بایداین نکته را متذکر شد که استفاده از لامپ های تزئینی و یا کاربردی کردن دیوار کناف کاری شده می تواند هزینه های نهایی بازسازی این بخش را بیشتر کند و البته زیبایی آن را نیز بیشتر کند.


شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و شمارا از صفر تا صد بازسازی ساختمانتان همراهی کند.


دیوار و سقف کناف کاری شده در بازسازی