سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موضوع جنس نما در نماشویی ساختمان

نظر

از ارکان مهم در نماشویی ساختمان موضوع جنس نما است، شاید اغلب مردم بر این باور باشند که نماشویی ساختمان برای همه نما ها به صورت یکسان و با یک روش به اجرا در می آید که باید گفت این یک باور غلط است،در این مقاله از مقلات نماشویی ساختمان کارویس برای شما از روش های نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما توضیح خواهیم داد، با توجه به اطلاعات کمی که مردم این روزها راجع به نماشویی ساختمان دارند باید حتما قبل از شروع کار نماشویی ساختمان در شرکتی که آماده ارایه این خدمات ساختمانی هستند مشاوره کامل بگیرد و با تمام روش ها و مراحل نماشویی ساختمان اطلاع کافی به دست آورد تا در هنگام اجرای نماشویی سؤالی ذهنش را درگیر نکند. اولین قدم برای اینکه بدانید میزان هزینه ها  که بر حسب سختی کار و متراژ ساختمان محاسبه می شود چه میزان خواهد بود باید اول جنس نمای خود را بشناسید و میزان آلودگی را بسنجید مثلا اگر ساختمان شما جنس نمایش از آجر، سنگ، بتن،سرامیک، سیمان، و ترموود بود از روش نماشویی ساختمان با دستگاه واتر جت استفاده می شود که همان پاشش فشار آب قوی به دیوار است، اما اگر جنس نمای شما از سنگ، آجر، بتن باشد می توان از روش سند بلاست استفاده کرد که همان پاشش فشار آب قوی به همراه مواد شوینده مخصوص نماشویی ساختمان است. اگر جنس نما ما از شیشه ،کامپوزیت، اچ پی ال ،ترموود است که می توان از روش دستی یعنی به وسیله تی و ابر نماشویی را انجام داد. برای اینکه بتوانید بهترین روش  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

سؤالاتی که کارشناس نماشویی ساختمان از شما می پرسد

اولین سؤالی که کارشناس نماشویی ساختمان از شما می پرسند این است که جنس نمای ساختمان شما از چیست؟ دومین سؤالی که کارشناس نماشویی ساختمان از شما می پرسد ساختمان شما چند متر است و چه مدت است که کار نماشویی ساختمان را اجرا نکرده اید؟ باید اول آمادگی پاسخ به این سؤالات را داشته باشید و بعد به کارشناس نماشویی ساختمان تماس حاصل فرمایید تا هم به تمام سؤالات شما پاسخ داده شود و نیز کار نماشویی ساختمان برای شما در کمترین زمان ممکن به اجرا در آورده شود. در کار نماشویی ساختمان باید حتما با کسانی همکاری کنید که سابقه کار در حوزه نماشویی ساختمان را داشته اند و مدارک مخصوص کار در ارتفاع داشته باشند تا بتوانند رضایت تمام کمال شما را در پی داشته باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

موضوع جنس نما در نماشویی ساختمان